Wat maakt een Companion Cycle speciaal?

Duofiets

Lees hier wat een gezelschapsfiets speciaal maakt.

Wat H1 en H2: Triathlon?

Zo krijgt iedereen in de fietsgemeenschap het meeste waar voor zijn geld. Een 5 daagse wielerwedstrijd heeft twee belangrijke dingen gemeen: 1) Met de start van de H1/2.5, zal de race één race zijn. Met een doorlopende waarde van één, is het echt een 51.(60) daagse race. 2) Met de introductie van de H1/2.5 “triathlon” stijl fiets klasse, zal de race worden verdeeld in twee duofietsen “dagen” en een totaal van 160 (190) ritten. De totale waarde voor de deelnemer is 1001001000. Dit zijn de regels van de volgorde. Men rijdt de hele race aan 25 mijl per dag (ongeacht de lengte), met gebruikmaking van 4 categorieën (vroeger aan 1 mijl of 5 mijl/uur) en 8 categorieën materiaal van een paar verschillende fabrikanten. 50% van de renners zijn sporters met een uitglijder, een core-muscle- of een soft-tissue-training (van niet-standaard krachtprogramma’s). Zij hebben het materiaal aangeschaft met de bedoeling deel te nemen aan het onderdeel “lange etappe” van de wedstrijd, en te eindigen in de top 5 tot 10 van het overall-klassement.

Zoals u ziet, zijn de rijders en de wedstrijdspecificaties totaal verschillend in hun drijfveren. Als je een speciale H1/2.5 atletiekrit bedenkt tussen Koblenz, Duitsland en Oregon, USA, zal het gesprek gaan over het “wat” (percentage van de fietspremie, mechanische kilometragecapaciteiten van de driewieler, deelnamekosten, reisbeperkingen die ermee gepaard gaan, het beheer van de lede: Hebben we genoeg fietsers? Hoeveel kunnen we in de kar stoppen?). Hoewel er hier sprake is van enige waffel (volume in de kar gestopt?), komen we tot de onderstaande kostensplitsingstabellen. Een onkostenwagen die deze dienst 35 keer heeft verricht voor nationale of nationaal-equivalente groepen heeft zijn muntenbeurs van $185.000 dollar scorekaart aan de top of in de buurt van de top van zijn hele categorie gezet. Men moet nooit vergeten dat sport geen zaken zijn, wat betekent dat kosten plus inkomsten niet de enige bepalende factor zijn bij uw beslissing over een sportpakket. Zeker, de kosten van het leveren van een busje en-route naar uw evenement en ook het brengen van zijn eigen apparatuur is een aanzienlijke kostenpost, echter, is het nodig om te nemen, of marshal, de “traditionele” rit naar de race denken dat dit moet worden gedaan voor de doeleinden van de inkomsten. Als u alleen maar echt geeft om een “gewichtsvoordeel” op de wedstrijddag met bepaalde uitrusting omdat de uitrusting meer kost dan een tolereerbare7 procent van uw inkomen, geef het dan op. Je hebt in je eigen markt, leeftijden (twintig-plus), en gezondheid, redenen die geen invloed hebben op het geld dat je voor iets zult betalen. Tijd is geld en er is geen “altijd”. Bij een paar gelegenheden van slechts vijf tot tienduizend dollar, hebben we aanzienlijke in-race inkomsten overgangen naar onze inclusie programma’s. Door naar de top van ons verdienpotentieel te rijden plus de minst efficiënte secties van onze aandrijving te elimineren, helpen wij de inkomens van onze ritgemeenschap groeien.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.