Wat is een schilder?

Schildersbedrijf Den Haag

 

Inleiding

Als u wilt weten wat een schilder doet, kunt u beter beginnen met de definitie van een schilder. Wat is een beroepsschilder? Een beroepsschilder is iemand die een carrière in de kunst heeft. Als je een kind vraagt wat een schilder doet, zal hij of zij hoogstwaarschijnlijk zeggen “schilderen”. Een schilder is dus iemand die bij voorkeur (en soms) verf gebruikt.

Het definiëren van de Real Deal

Een schilder is een persoon die verf gebruikt (en soms aanbrengt). Meer specifiek is een handelsschilder iemand die een bedrijf heeft in het schilderen voor andere mensen. 220 jaar geleden waren schilders allemaal ambachtslieden die cursussen in kunst volgden en tekeningen maakten voor hun opdrachtgevers. Vandaag de dag hebben schilders een carrièrepad. Zij hebben een merkidentiteit en een bedrijfsimago. Zij zijn een essentieel onderdeel van het schildersvak.

Een carrière als apertuurschilder is een grotere uitdaging. Als aaliënschilder moet je meer vakman zijn dan toen je waarschijnlijk met je kunststudie begon. Je kunt het niet zomaar doen. Over bijna elke beslissing die je in je carrière neemt, moet je goed nadenken en goed doordacht zijn. Je moet grondig voorbereid zijn op elk mogelijk scenario. Ik kan je niet vertellen hoe stressvol dat voor mij was. Ik deed alles goed, en toch eindigde ik met een zenuwinzinking.

WAK, de beroepsverenigingen van de schilderkunst, biedt een vijfjarige opleiding aan. Er zijn buurtschildersverenigingen, -raden, -organisaties en -verenigingen waar je lid van kunt worden. Zij bieden cursussen, workshops en een nieuwsbrief aan. In feite zijn er dergelijke verenigingen voor zowel decorateurs als schilders. Algemene richtlijnen voor toelating tot deze afdelingen zijn een diploma van de middelbare school, 6 maanden ervaring met ten minste twee jaar beroepservaring en een brede opleiding.

U kunt in aanmerking komen voor de korting bij de verkoop van uw producten of de materialen en benodigdheden die u gebruikt.

Zoek en lees: publicaties die betrekking hebben op uw vakgebied of industrie.

Ontdek wie je bent en waar je het beste in bent: literatuur, mensen, plaatsen, dingen.

Gebruik je verbeelding om casestudy oplossingen te vinden.

Maak een basis contactlijst voor al uw prospects. U zult het nodig hebben. Zoek alle contactinformatie voor duizenden plaatsen.

Ontwikkel standaardantwoorden voor standaardvragen en met standaardformuleringen. U zult het nodig hebben. Leer ook de standaardantwoorden voor intieme en persoonlijke vragen.

Ontwikkel een standaard actieplan voor standaard vragen en met standaard bewoordingen. U zult het nodig hebben. Leer ook de standaardantwoorden voor zakelijke en vrijetijdskennissen. Breid ook deze lijst uit. Denk in termen van randvoorwaarden voor standaardvragen en met dat in je achterhoofd.

Oefen standaardantwoorden met een partner die bereid is u vragen te stellen als u uw eigen vragen niet beantwoordt. Dit heb je nodig.

Als je televisie kijkt, hou dan de afstandsbediening aan. (Het is zo makkelijk om te doen.)

Stel tijdgebonden uitdagingen met je partner. (Dit helpt zodat je je interesse niet verliest. Je zult dit nodig hebben.)

Als je op een cruiseschip rijdt, hou dan de radio aan. (Dit is een grote ontspanning en bespaart je wat angst).

Gebruik de humor in het dagelijks leven om je in contact te houden met humor. (Ik doe dit als ik door Hollywood rijd tijdens het spitsuur.)

Blijf in contact met humor. Het is het beste medicijn dat je een patiënt kunt geven.

 

LEES MEER  :

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *